Followers

Wednesday, January 9, 2013

Jika itu takdirnya =)















salam .. alhamdulillah pada 25.12.2012 aku sudah bergelar tunangan orang.... perkenalan yang singkat menghasilkan ikatan yang kekal abadi hendaknya INSYAALLAH... 

semua yang belaku adalah sesuatu yang tidak dijangka oleh akal pemikiran aku... aku bersyukur kepadaMU ya Allah jika ini adalh yang terbaek untuk diriku...

tahun 2012 adalah tahun yang sangat  menguji aku sebagai khalifah di bumi Allah ini... semua rasa, perasaan aku rasai pahit, manis, suka, duka, ketawa, air mata, jatuh bangunnya aku... 

ok2.. skunk bukak citer aku sebagai tunangan owang ni.. huhu =)

klako klaw ingat kembali mcmne care en, tunang sy ni dtg merisik.. pg hari raye haji die col ak..

" wei, ak ada berita gempak ni...."
"ak ckp apekah???"
" mak n atok nk dtg merisik ko"
" ak ckp ko jgn maen2, btol2la.."
"btolla ak x maen2"
terus kelam kabut ak... ckp terus dgn mk ak...

pas tu ptg pas zohor dlm kol 3lbh ,  en.tunang bersma fmly n atoknye dtg....

hahahaha.. poyo giler.. ak pon sempoila slumber ak jerk..

semua keputusan fmly tunang aku yg buat.. kami di pihak perempuan mengikut shj..

erm.. nk citer lg ni... berkwn dgn tunang ak ni.. YA Allah besar sungguh dugaanMU ya ALLAH...tempoh merisik smpy hari nk tunang tu berbagai2 dugaan ak tempuhi...hanya Allah je yg taw .... smpy nk naek fed up pon ada....

tp jika itu takdirnya n ketentuanNYA ak terima seadanya...

mungkin die yg terbaek untuk ak... 

semoga jodoh kami kekal hingga ke akhir hayat kami... AMINNNNNNNN!!!!!


2 comments:

Anonymous said...

Dugaan tunangan orang.. hihi
CongRates! >_<

oRkEd PuTiH said...

ain : tula pasal.. untukmncapai kebahgiaan bkn mudah pasti ada dugaannya. =)

anytram : =)