Followers

Monday, November 3, 2008

PaNtAi RhU...




assalammualalikum...pada 3 november jam 6.45 pagi.aku bersama-sama kawan2 pergi joging..huhu=)dari first time jejak kai kt terengganu nie,first time nie jugak la aku pergi joging,selalunya,budak2 nie ajak mesti aku tolak,banyak alasan aku bagi..aku cakp lum sedia tok joging,x de feel nk joging..poyo kan?wawawawawawa..akhirnya aku akur mengikut kawan2 aku berjoging dengan kemahuan aku sendiri..lagi pun skunk tgh final exam,so nak cergas dan cerdas kan la otak aku nie...penat gak gie jalan kat pantai nie..tapi aku puas hati la coz best kan..ermm..aku ckap dgn membe aku,aku nie dh la gelap,br nk cerah cket gelap blik taw...dieorg ckap xpe,ada orang sayang..huhu=)mslahnya nk cerah kn ambil mase bertahun2 nk gelap dalam mse bape jam jerk..erm=(tapi aku bersyukur ...tak sume manusia sempurna...btul x?nak sedapkan hati jerk nie...hehe...


2 comments:

Einaz Shah Rizal Thomas said...

awer,,,
amboiy
berjaln jer ko ey..
nl nk bwk aku lak ni??
cntik bj ko...
pink lgi
=p

'BINTUN RAHMAN' said...

amboi mak cik ko salah eja la....... kaki jd kai plak,
ish2 eja tol2 la.....hehehe jgn mare k....