Followers

Sunday, May 17, 2009

wow!!!!!!!!!!!!!

salam...wah dh lme x update blog...huhu=)dok umah nie x sempat la nk update..tp selamat abg aku blik die ada modem..gnla modem die..huhu...wah aku dok umah keje makan jerk..huhu=)dh 2 mggu dok umah,mak aku masak sume pe yg aku nk..bestnye!!!!!!!!!!!!!!!aku mcm nk keje,tp mcm mlas..mcmna ek?dh la cuti 2 bln.erm............ntahla ek...rindu plak kt member2..x taw la nk tulis pe..cm xde idea plak....skunk tmpt aku musim ujan...ari 2 1st blek,pnas gler....nie alhamdulillah dh ujan..lptop aku pun br lpas format..nie 1st timew lptop aku rosak,ckgu bgtaw aku,antivirus bertindih dgn software...alhamdulillah dh ok dh nie...aku x sabar nk tggu akak aku bersalin..haha..dpt baby br...ari 2 aku g muar,aku dh blikan bj tok baby br..huhu=)semangat nk dapt ank saudara br huhu...abg aku dr yaman pun dh balik...tentu mk aku gembira tgk anak2 die sume dh blik...erem. k la..x taw nk tulis pe lg..daa=)

1 comment:

ain_mujahidah89 said...

salam..amboi dok umh asyik suruh mak masak je ea...hehehe,anak dara nie masak la sendiri..hehehe