Followers

Tuesday, November 10, 2009

SaYu..sEdIh....=( gERam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







salam...






niat xnk bkak lptop td..



tp tbe terpggil tok bkak lptop...



n ak pun bkak blog....



so..ak pun lhat2 la blog member2 ak..



tbe2 ak bce 1 blog membe ak..



sape?



biarlah dirahsiakan...



ak jd tersentuh!!!!!



sayu!!!!!!



n



sedih!!!!!!!



kwn=sahabat=teman=member????????



susah tok ditafsirkan n sigficant kn perkataan tersebut..



1 kejadian tlah dr pg smlm hgga ke mlm td..



berlaku antara kwn2 nie...



x taw la slh sape n sape ptt diperslahkan...



ke mmg lumrah berkwn mmg ad trun nek dlm berkwan...



ssh kn k jge hati kwn nie...



bnde nye kecik tp leh jd besar...



kdg2 x msuk akal n x logik tok digaduhkan..



tp tetap berlaku pergaduhan 2...



kwn yg septtnye x terlibat pun terlibat sme..



peningkan...



mslah mcm nie x dpt atasi mcmne katenye kami yg bakal daie@pendakwah



nk menyampaikan dakwah kpd orang lain..



ada terpk x?????????



ntah la....bkn senang nk bahagiakan org..



sedangkn hati sndiri x penah senang....



pdhal sume dh dewasa n dh pndy pk...



tp tetap x matang mcm budak2 lg....



come on la....



ada mase kte perlu suka



ada mase kte perlu duka



ada mase kte perlu serius



dunia nie pinjaman...



so gn kan sebaik2 nye



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



tok nk bahagiakan diri owg len



bahagiakan diri kte dlu....



ingt kenangn2 kite..



mkn sme2...



g mydin sme n ada perkara yg menjd kngn kite...



wt aisgnment smpi 7pg...



erm..sowey klaw ak terlbih plak...



mintak maaf ye pd member2 ak yg terase dgn luahan ak nie..



pe2 pun tok exam ptg nie...



gudluck n chayok2!!!!!!


















8 comments:

روسمياتي بنت حاج بيلاء said...

huhuhu...
sdeynye...
tapi lumrah dalam bersahabatkan...

emm
pepun kita ambik pengajaran dari apa yg berlaku...

memg betol hati org susah kita nak jaga...
lagi2 yg mudah terguris...

so
rasanya baik diam dari berkata-kata kan...

sebab terlajak perahu boleh kita undur,
tapi kata2...
pikirlah sendiri...

pepun trima kasih kerana jd kawan yang memahami dan berada dalam suka dan duka...huhuhu

روسمياتي بنت حاج بيلاء said...

awer lagu sdey la...:(

Mujahidah Soleha said...

salam...terbuka nak komen luahan ni..em xkisahlah awer nak ckp apa pun. mgkin mmg btul pkara 2 nmpk kcik je. tp.. awer pnh tpikir tak hati dan perasaan orang lain? hati awer...kita xblh nk nilai smada ia blh tak trima gurauan org. awer tk brada di stuasi kta..jd awer blhla nk ckp apa pn.adakalanya gurauan org kita blh trima dan adakalnya tdk..mmg ssh nak nak phm ht org lain lg2 org mcm kita ni kn? ye,mmg kita akui..sdgkn daie pun nak mympaikan dkwah dia kena phm ltr blkg mad'u dia 2 mcm mana..kita sedar,kita bnyk klemahan we..tp jgnlah korg smp ht nk buat smp mcm 2 skali..rasa mcm diri ni d'prmain mainkan awer tau x.pkra yg kck 2lah kita kna amk tau spy kita blh ingat dn kita xakan buat lg..terutamanya pd org lain..kita xksh pun korg suma nk ckp apa pn.kita ni snstf ke apa ke..mmg.mmg itu yg dh terciptanya kita.kita xpnh nk slhkn tkdir dn kita xslhkn korg sume..klu kita rsa kta sume dh mtg dn dh blh b'fkr, jd kta sma2la jg ht dn prasaan org lain lbh2 lg pd org yg kta dh pcya spenuhnya slama ni...

asna cute said...

kekdag sbb kawan pun kita boley rasa DOWNNNNNN sgt kan?..

oRkEd PuTiH said...

salam....kdg2 kite dh taw pranagi member kite 2 mcm 2..tp npe ttp nk terase ek???????so..kite leh buang sifat yg x spptnye ada dlm diri kite 2..krn sifat 2 yg memkn diri kite sndiri..
cbe kaji balik...
ape kkurgn kite n kekrgn n klbhn owg len...
ingt dh dok 1 blok ukhwah 2 lbih terjlin..
tp dh nk akhir sem jd mcm ni plak kn...
dan kdg2 sbb kite x ksahla owg akn sbuk n sbuk psl diri kite...
coz kite x cbe nk ubah..
hye redha dgn takdir...
manusia nie bermcm ragam.
ssh nk cri kwn yg btul2 pham n taw pe kite nk..
so..mntak maaf byk2 k kpd MUHAJIDAH SOLEHA..

oRkEd PuTiH said...

to asna cute:taw xpe....

kesucian hati said...

salam...
kwn2 jgn la cm2 skali..
b'maaf-maafan la..
sume ni mmg dah d tentukan..
pktaan..
sahabat+kawan+member..
memg sush nk d tafsirkan..
tp refer dgn pkataan 2..
suke duke kte harungi bersame kn..
time susah..
kite perlukan kawan..
n kwan gak yg buatkn kite hepy kn..
kte kn dah sme2 knal sifat kwn2 kte..
so..
kte kne saling memahami setiap sifat 2...
kawan amatlah penting..
tnpa kawan hidup akan umbang ambing..
w/p kte biase idup sorg2..
cam ilmu gak..
lau blaja sorg2 kte xkat dpt ilmu yg bnyak..
melainkn dgn b'kongsi ilmu ngn kawan2..
wasalam..
luv my friend..
wasalam

aDeeQ said...

bwak2 sbar2 wer..adat dlm setiap pshbtan..ade baik dan burknye..tp ble pkir blik i2 lah sbenrnye kmnisan pershbtan..hargai persahbtan..ambil yg jernih buang yg keroh je la wahai shbt2 ku...