Followers

Sunday, October 26, 2008

PeRiStIwA 25.10.2008

Assalammualaikum...hah!!!nak tau tak...nie gambo 25.11.2008.kami bdk dakwah B gie MARANG..dan wat pertama kalinya,saya pandu kereta sejauh tue setelah beberapa bulan dapat lesen...macam bangga giler ar..huhu=)mula-mula bawak tue macam yakin tak yakin la sebab bawak anak dara orang kan...tapi rupenya hebat gak saya nie...=)banyakla peristiwa kelakar,suka dan duka selama perjalanan kami nie...yang kelakar nya...kami boleh salah jalan...dah kelam kabut sume,pas tu lagi cket nak kene langgar,nasib baik la umur panjang lagi...ALHAMDULILLAH kami berlima selamat...yang sukanya...keje kami bergambar jerk..lagi-lagi taaik..pantang nampak tempat cantik..merst amek gmbar...pelik2!!!!gie marang nie,sebab ustazah fadhilah wat keje kawen,kami datang makan jerk...tapi best lah secara keseluruhannya,dah bape bulan dok terengganu,sekali dapat jalan terengganu..macam jakun la jugak..!!!huhu..dan dapat jugak lepaskan tension sebelum nak final exam nie...huhu=)

1 comment:

mujahidah soleha said...

waalaikummussalam.eleh dah tau dah..ish- ish sampai nak berlanggar tu.dahsatnya korang ni.mesti tak baca doa ni..lain kali jangan suka sangat dalam perjalanan tu.ingat sikit orang yang tersayang...huhu..