Followers

Tuesday, October 28, 2008

PeRiStIwA 27.10.2008



assalammualaikum..huhu=)nie aku kat Dataran Syahbandar Terengganu..Dah penat shoping kat Pasaraye Astaka,aku pun lepak kat dataran nie smbil makan dan bergambo..lepaskan tension sebelum exam..hehe=)dah nak abis sim 1.aku baru nak jalan2 kat terengganu nie...cian kan?=(tak pela tapi aku puas hati,banyak benda baru aku belajar kat sini...aku dah makin mahir bawak kereta dan dah tahu sikit2 jalan terengganu...huhu=)

1 comment:

BaNy n IeN@z said...

hawa ko bwk keta ker kat sn??