Followers

Friday, November 14, 2008

aNaK sAuDaRaKu...

amirah haziqah
mirza firzanah


miera&mirza

gmbo 1st time smpi ganu 29 jun 2008
er aku bosan sgt mlm nie..xde keje,aku wt blog la..huhu=)nk bce buku mlas...nana lyan korea..td dh bce buku n apal..tp mantul plak..beso btul setan dalam bdn aku nie...=(erm...2 la die ank saudara aku...anak akak aku..skunk akak aku tgh ngndung lg.."selagi aku muda nie aku nk wt anak byk2 t dh tua senang jge aku dgn laki aku"poyo seh ayat die..aku dgn miera mcm anjing dan kucing suka gaduh,,,tapi kalo bek..jgn ckap..huhu=)miera 2 umo die 4thn dan mirza br setahun...rindunye!!!!kt dieorg....x sbar nk blek jumpe dieorg taw...selalunye ckap kat tepon jela...akak aku ngndung nie,xleh mkn mak aku msak,tiap2 ari laki die bli mknn kt luar..akak aku ckap.bankrup laki die..huhu=)pas 2 akak aku ckap x sbar nk tggu aku balik,soh aku kemas umah..geram jerk!!!ingat die rindu kat aku ker,rupenye..hampeh..soh kemas umah...nasib2!!!!




5 comments:

BaNy n IeN@z said...

awer aku da tkr url tau..
http://syabany.blogspot.com/

KhaLifah feDi said...

oic..dh rama jugak anak saudara yer..
yg empuyer dirinyer bile lagie..
hehehhe
ok dh bye
wassalam

♥dharmawatie♥ said...

wey..gila uh da bsor mira ek.
n xsgka akk ko pregnant lg..
da lme xjmpe mira,akk ko,mak ko..
uh snang cte fmily ko la..
le x nnt ble2 klo ak blik sgamt nk g umh ko...
=p
sure mira dah xknl@xcam ak kn...
aunt.dharma...hahahahah....
buerrkkk=p

^*farez_hakim*^ said...

krg lg sorg nie
bl nk mskkn gmbonye huhuhuhu
ylh yg empunyer dr nie bl lg la agknyekn huhuhuhu

^*farez_hakim*^ said...

krg lg sorg tu
bl nk mskkn gmbonye huhuhuhu
ylh yg pny dri nie bl la agknyekn hehehehehehe