Followers

Thursday, April 2, 2009

CiNtA sEoRaNg PeMuDA..


Saya suka sangat tengok jari-jemari teman wanita saya,cantik betul..sungguh!!!sampai saya takut nak pegang..Bukan takut jari-jemarinya patah,tapi takut nanti jari-jemari kami x boleh saling bantu-membantu di satu hari yang amat dasyat di hadapan Yang Maha Esa!!


Saya suka tengok rambutnya..Cantik betul...sungguh!!!sebab itu saya belikan dia tudung..Bukan sebab cemburu orang lain tengok,bukan!!!tapi sebab saya mahu rambutnya sentiasa ditutup macam dalam iklan dot..dot..dot.. itu sampai bila2..takut nanti dibakar dek api neraka,disuatu hari yang amat dasyat di hadapan Yang Maha Pencipta!!


saya suka tengok body teman wanita saya..solid betul..sungguh!!sebab itu saya belikan dia telekung supaya masa "dating" dengan kekasih dia Yang Utama,dia jauh lebih cantik dan berseri menghadap-Nya.saya puntumpang dapat pahala..syoknya!!


saya sangat sedih bila tengok teman wanita saya x dapat tidur,tidak makan sebab rindukan saya,saya pun macam 2 juga.Si dia tanya,"Apa ubatnya,bang?"saya pun bagi dia Al-Quran sebagai penenang jiwa...semoga dia cintakan-Nya lebih daripada saya..


saya sedih sangat tengok dia selalu pesan macam2,"makan,minum,jaga diri,pandu kereta elok2..nanti awk sakit saya juga yang susah hati.....bla..bla..bla.."tapi bila tengok keluar sama2,terlepas asar dan maghrib begitu saja,dia x kata satu apa pun,Aduhhhhhh..berdosanya saya!!!!!


saya memang sayang sangat pada dia..saya mahu jumpa dia,bersama dia.cinta secinta-cintanya..cinta yang abadi di dunia dan berkasih sayang di akhirat,ber"dating" di syurga kerana di situlah tempat yang kekal selama-lamanya...


Doakan kami saling ingat-mengingati,insaf-menginsafi..Ya ALLAH,ampunkanlah kami..semoga kami dapat kekal bersama selama-lamanya,di syurga nanti..AMIN.....


1 comment:

Orked said...

salam..
xpenh lekang jari 2 bwt peace.
orked trtarik kate2x awer..
sbb benda 2 ade brlaku kat orked..
insaf datg cuma sektika..
yg lain 2 hanyut mmbawa insaf skali..adekh hati orked trlalu kers utk mengekalkn insaf didlm hati nie???